Populiari interneto telefonijos paslauga „Skype“ pradėjo skelbti reklamą namų skirtuke („Skype Home“). Apie tai pranešama oficialiame bendrovės tinklaraštyje.
Pasak „Skype“ atstovų, į šios paslaugos vartotojus JAV, D. Britanijoje ir Vokietijoje orientuojama reklamos kampanija prasidėjo pirmadienį, kovo 7 dieną. Reklaminiai užsakovų skydeliai bus rodomi pagrindiniame „Windows“ OS aplinkai skirtame „Skype“ tinklalapyje.
Pranešama, kad tarp pirmųjų reklamos užsakovų – bendrovės „Groupon“, „Visa“, „Nokia“, „Universal Pictures“. Šie reklaminiai skydeliai bus rodomi periodiškai, ir, pasak „Skype“ atstovų, netrikdys vartotojų dėmesio. Esą kasdien vartotojai matys tik po vieną kiekvieno užsakovo reklaminį skelbimą. Pranešime pabrėžiama, kad „Skype“ vartotojams negresia jokia įkyri reklama, pavyzdžiui, „iššokanti“ į kompiuterio ekraną pokalbio metu.
„Skype“ atstovų teigimu, pajamos iš reklamos leis pritraukti lėšų naujų „šaunių produktų“ kūrimui.
Paslauga „Skype“ šiuo metu yra populiariausias IP telefonijos sprendimas. Kiekvieną mėnesį „Skype“ naudojasi 139 mln. interneto vartotojų.