Suomių kompanijos „Rovio“ hitas žaidimas „Angry Birds“ per artėjančias savaites pasirodys socialiniame „Facebook“ tinkle, pranešama „Angry Birds“ „Facebook“ gerbėjų puslapyje. Naujoji versija gali gerokai padidinti žaidimo mėgėjų gretas. Pasauliniu mastu „Facebook“ naudoja daugiau nei 650 milijonų internatų.
Gerokai labiau žinomu „Angry Birds“ taps ir Lietuvoje. Čia šiuo metu „Facebook“ naudoja daugiau nei 630 tūkst. gyventojų. Pasirodysiantis žaidimas bus nemokamas, todėl išmėginti jį galės kiekvienas mūsų. Uždirbti kompanija žada pardavinėdama virtualias gėrybes, bei reklamą – tą sėkmingai daro kitos žaidimus „Facebook“ kuriančios kompanijos.
Iki šiol „Angry Birds“ buvo atsiųstas 75 milijonus kartų. Mokama žaidimo versija „App Store“ programėlių parduotuvėje pirmojoje vietoje karaliavo ištįsus metus ir toliau sėkmingai parduodama. Kompanija išleido žaidimo versijas „Android“, „WebOS“, „Symbian“, „Windows“, „Mac OS X“, bei „PlayStation Network“ sistemoms. Taip buvo įrodyta, jog įmanoma sukurti fenomenaliai populiarų žaidimą per trumpą laiką pradėjus nuo išmaniųjų telefonų.
„Rovio“ sukurtas žaidimas paplito po įvairiausias platformas, tačiau taip pat pajėgė išsiveržti anapus šių prietaisų ekranų. Kompanija pristatė daugybę įvairiausių žaislų su mielų paukščių ir kiaulių atvaizdais. Žaidime, žalios kiaulės pagrobia paukščių kiaušinius, tuomet pasislepia savo tvirtovėse, kurias, mėgindami susigražinti vaikus, griauna piktieji paukščiai. Pagal šią idėja kovo penkioliktą dieną pasirodys „Ledynmečio“ kūrėjų naujas darbas animacinis filmas „Rio“.