Socialinis tinklas „Facebook“ turėjo reikšmingos įtakos žaidimų pramonei, o kita „socialesne“ tapsianti stritis gali būti žiniasklaida, teigia Bretas Tayloras, „Facebook“ technologijų vadovas.
„Facebook“ yra tiek tinklalapis kasdien su draugais bendraujantiems vartotojams, tiek platforma, kurios pagrindu daugybė skirtingų kompanijų savo sprendimams taiko socialines technologijas“, – BBC teigia B. Tayloras.
Pirmiausia jis mini žaidimų pramonės pavyzdį - „Facebook“ tinklui socialinius žaidimus pradėjusi kurti kompanija „Zynga“ šiuo metu pagal rinkos vertę lenkia ankstesnę žaidimų rinkos lyderę „Electronic Arts“. „Tai mums labai reikšminga ir tai išties atspindi „Facebook“ kaip platformos potencialą“, – tvirtina B. Tayloras.
Pasak jo, kol kas „Facebook“ neturėjo tokios reikšmingos įtakos kitoms sritims kaip žaidimams, tačiau netrukus tai gali keistis.
„Jei reikėtų spėti, manau, kad tai (dideli pokyčiai – DELFI) bus susiję su žiniasklaida ir naujienomis, kadangi jos yra itin socialios. Juk TV laidos žiūrėjimas su draugu yra toks įtraukiantis ir socialus. Manome, kad nauja kompanijų karta kurs socialinius sprendimus žiniasklaidai ir naujienoms, o dėl to esame labai sujaudinti“, – kalba B. Tayloras.
„Facebook“ įtaka žiniasklaidai ir apskritai internetui itin sustiprėjo maždaug prieš metus, kuomet socialinis tinklas pristatė vadinamuosius „socialinius įskiepus“ – „Like“ mygtukų, rekomendacijų ir kt. sprendimų integraciją į kiekvieną tinklalapį. „Facebook“ duomenų bazių inžinierius Domas Mituzas DELFI yra teigęs, jog tai – „Like“ mygtuko revoliucija, per vieną naktį pakeitusi internetą“.