Pastebėjusi įtartinus „Microsoft“ paieškos variklio „Bing“ rezultatus bei atlikusi jų tyrimą, interneto bendrovė „Google“ padarė išvadą, kad konkurentė kopijuoja paieškos rezultatus.
Apie tai pirmasis paskelbė paieškos variklių tematiką nagrinėjantis tinklaraštis „Search Engine Land“, pakalbinęs abiejų bendrovių atstovus. „Google“ atstovai pastebėjo, kad „Microsoft“ paieškos variklis „Bing“, vartotojui padarius korektūros klaidų raktiniuose žodžiuose, pateikdavo tokius pačius rezultatus kaip ir „Google“. Tiesa, „Google“ variklis, priešingai nei „Microsoft“, vartotojus perspėdavo, kad ieškoma pagal siūlomus raktinių žodžių patikslinimus.
„Google“ įtaria, kad duomenis apie tai, kokius paieškos rezultatus vartotojai gauna iš jos variklio, „Microsoft“ gauna per „Internet Explorer 8“ naršyklės siūlomų tinklalapių (angl. „Suggested Sites“) funkciją arba per „Bing Toolbar“ įskiepą. Apie savo įtarimus ir eksperimentus „Google“ netruko pasidalinti savo oficialiame tinklaraštyje.
Pati „Microsoft“ griežtai šių kaltinimų neatmetė. Nors kiek pašiepdama „Google“ įtarimus, „Bing“ tinklaraštyje bendrovė pripažįsta dalį paieškos algoritmo kurianti pagal iš vartotojų gaunamą anoniminę informaciją.