Plečiantis interneto naudojimui Lietuvoje, vis svarbesnės tampa specializuotos informacinės svetainės, kuriose pateikiama išsami informacija, vartotojui rūpima tema.
Specializuotos informacinės duomenų bazės „Auto.lt“ statistika liudija, kad jos lankomumas pastarąjį pusmetį nuolat auga ir šiuo metu viršija 165 000 apsilankymų per mėnesį. Svetainės lankytojai dažniausiai ieškojo informacijos apie prekybą automobiliais, jų remontų, vairavimo mokyklų paslaugas.
Dažniausiai žmonės ieškojo informacijos apie prekybą automobilių priekabomis – tokių užklausų buvo 92 tūkstančiai, automobilių prekybos atstovybėmis domėjosi 40 tūkstančių svetainės lankytojų.
Pažymėtina, kad nuolat auga užklausų skaičius apie vairavimo mokyklas – per pastarąjį pusmetį apie jas informacijos ieškojo daugiau nei 31 tūkstantis svetainės lankytojų.
„Specializuotos interneto svetainės suteikia vartotojui visą reikalingą informaciją rūpima tema, pavyzdžiui Auto.lt svetainėje vartotojai ne tik ras kur susitaisyti važiuoklę, pasikeisti ratus, bet ir kokią vairavimo mokyklą pasirinkti arba kur išsinuomoti priekabą, jei jos jums staiga prireiks“, - teigia Auto.lt portalą valdančios įmonės „Saulės spektras“ direktoriaus Raimundas Bliujus.
Nuolat daugėjant automobilių bei aštrėjant konkurencijai tarp paslaugas automobilininkams teikiančių įmonių, reklama internete tampa pagrindine priemone informuoti apie savo paslaugas bei pritraukti naujų klientų. Lyginant su kitomis informavimo ir reklamos formomis, elektroniniai informacijos katalogai pasiekia platų vartotojų sluoksnį ir yra efektyvūs, nes lengvai prieinami bei operatyviai atnaujinami.