Kompanija „Nielsen Entertainment“ nusprendė atsakyti į šį karštą klausimą ir apklausė apie du tūkstančius aktyvių žaidėjų (tuos, kurie turi žaidimų platformą, prie kurios jie praleidžia ne mažiau nei vieną valandą per dieną), gyvenančių Šiaurės Amerikoje. Štai keletas ištraukų iš gautų tyrimo rezultatų:
- Daugelis žaidimų mėgėjų - tai žmonės nuo 25 iki 34 metų, turintys pakankamą kiekį pinigų įvairioms linksmybėms.
- Daugiavartotojiškus žaidimus vaidmenimis („World of Warcraft“) daugiau žaidžia vyrai, nei moterys - atitinkamai 76% ir 24%. Tačiau tinklo pramogos traukia abi lytis praktiškai vienodai: 49% - moteris, 51% - vyrus. Analitikai taip pat pažymi, kad daugiavartotojiškų žaidimų rinka dar nėra iki galo užpildyta ir ateityje tik augs.
- Aktyvūs žaidėjai prie savo mėgstamiausio užsiėmimo praleidžia vis daugiau valandų: 25% laisvo laiko skiriama žaidimams; vyrai žaidžia ne mažiau nei 12 valandų per savaitę. Beje, televizorius naudojamas interaktyvioms video pramogoms (!), o tai reiškia, kad greitai reklama iš TV ekrano persikels į jau pamėgtus virtualius pasaulius.