Kompanija „SugarCRM“ pristatė naują savo sukurtą klientų valdymo programos versiją – 6.1. Maža to, išleista ir mobilioji šio itin reikalingo įrankio versija „Sugar Mobile“. Nuo šiol pardavimų vadybininkai ir vadovai klientų valdymo programą turės ir savo „iPhone“ telefonuose.
Naujoji „SugarCRM“ versija pasižymi patrauklesnevir patogesne vartotojo grafine sąsaja, taip pat joje įdiegta daugybė smulkesnių patobulinimų, palengvinančių kasdieninį darbą. „Sugar Mobile“ ne tik leidžia prisijungti prie įmonės duomenų, bet ir suteikia galimybę pilnavertiškai aptarnauti klientus neesant biure.
Įmonės „OptimusCRM“, platinančios „SugarCRM“ produktus, direktorius Antanas Sakalauskas teigia: „Lietuvos įmonių pardavimo specialistai jau įvertino „SugarCRM 6.1“ programos lankstumą ir funkcionalumą, o nedidelė šios programos kaina daro ją daug pranašesnę už konkurentų produktus.“
„Būtent dėl šių privalumu prognozuojame, kad Lietuvos įmonės 2011 metais daugiausiai pasirinks „SugarCRM“ sprendimą, nes šiuo metu įmonės ieško gan solidaus sprendimo už minimalias investicijas“, – sakė Antanas Sakalauskas.
Įmonės „OptimusCRM“ duomenimis, pastaruoju laikotarpiu domėjimasis „SugarCRM“ sprendimais tik didėja. Tai patvirtina ir specializuoto verslo programinės įrangos portalo „Softconsulting.lt“ 2010 metais atlikta apklausa, kokie CRM sprendimai naudojami Lietuvoje. Tyrimas parodė, jog antroje vietoje labiausiai naudojama buvo „SugarCRM“ sistema.