HP Lietuvoje tobulina techninį aptarnavimą ir nuo šiol „HP Pavilion dv6“ ir „HP Pavilion dv7“ serijų nešiojamiesiems kompiuteriams suteikia 36 mėnesių garantiją. HP yra vienintelė asmeninių kompiuterių gamintoja, šiais metais Europoje pelniusi sektoriuje pripažintą įvertinimą už kokybišką aptarnavimą.
Technologinių paslaugų pramonės asociacija (angl. Technology Services Industry Association, TSIA) šiais metais įvertino HP Europoje, Artimuosiuose rytuose ir Afrikoje teikiamas asmeninių kompiuterių ir spausdintuvų techninio aptarnavimo paslaugas kaip itin aukštos kokybės. TSIA įvertinimas buvo paskelbtas atlikus HP teikiamų aptarnavimo telefonu, internetu ir pas klientą paslaugų auditą.
Šiais metais pristatyti „HP Pavilion dv6“ ir „HP Pavilion dv7“ yra patikimi darbui ir pramogoms skirti puikaus dizaino nešiojamieji kompiuteriai. Daugelis modelių gaminami su aliuminio korpusu, pašviečiama klaviatūra, turi integruotą skaitmeninės televizijos imtuvą bei pirštų atspaudų skaitytuvą. Kietas diskas apsaugotas nuo gedimų kritimo atveju.
„HP Pavilion dv6“ ir „HP Pavilion dv7“ modeliai turi ir itin patogią „island“ tipo klaviatūrą bei didelę „Clickpad“ jutiklinę plokštelę su „multi-gesture“ funkcijomis, padedančiomis lengviau valdyti kompiuterį.
Šie pramogoms kurti, dalintis ir mėgautis pritaikyti kompiuteriai pasižymi puikiomis multimedijos savybėmis. Minėti „HP Pavilion“ modeliai turi galingą vaizdo posistėmę su galimybe dirbant mobiliai ir prireikus ilgesnio baterijų darbo laiko naudoti integruotą vaizdo posistėmę. Be to, „HP Pavilion dv7“ veikia „Beats Audio“ – unikali, didelio našumo technologija, kurią sukūrė HP ir „Beats by Dr. Dre“. Ji padeda atkurti garsą per garsiakalbius ar ausines taip, kaip jį įsivaizdavo muziką sukūręs autorius. TSIA aptarnavimo kokybės įvertinimas reiškia, kad HP klientai gali pirkti asmeninius kompiuterius ir spausdintuvus būdami tikri, kad jie įsigyja ne tik kokybiškus produktus, bet taip pat ir kokybišką aptarnavimą.
„HP pademonstravo sugebėjimą teikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams, – sakė TSIA Organizacijų vertinimo programų vadovė Joanne Weigel. – Išskirtinis šios įmonės bruožas – tai jautrumas regioniniams klientų ir darbuotojų skirtumams.“
HP teikiamas paslaugas ištyrė TSIA auditoriai. HP aptarnavimo paslaugų tiekimo kokybė buvo lyginama su beveik 300 geriausių šio sektoriaus įmonių. Griežtą tyrimą atliko daugiau nei 20 metų patirties paslaugų teikimo srityje turintys auditoriai.
„Šiame regione teikiame konsultacinę pagalbą savo klientams internetu, telefonu, taip pat teikiame taisymo paslaugas 26 kalbomis 128 šalyse. Nuolat investuojame į klientų aptarnavimą, siekdami, kad mūsų klientai galėtų netrukdomai naudotis HP produktais“, – sakė HP vaizdavimo ir spausdinimo grupės klientų aptarnavimo viceprezidentė Joan Cañigueral.
Šiais metais TSIA auditas HP Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regione buvo atliktas pirmą kartą. Tačiau Šiaurės Amerikos regione HP TSIA įvertinimas už aukštos kokybės klientų aptarnavimą suteikiamas antrus metus iš eilės už asmeninių kompiuterių ir spausdintuvų techninį aptarnavimą bei trečius metus iš eilės už verslo kompiuterių techninį aptarnavimą.