Bendrovė „Google“ savo siūlomas interneto paslaugas papildė „Google Place Search“ funkcija, siūlančia iškart sužinoti su paieškos raktažodžiais susijusius adresus.
Naudojant „Place Search“, informacijos paieškos metu galima iškart sužinoti viešbučių, restoranų, parduotuvių, įvairių organizacijų adresus ir iškart pamatyti juos skaitmeniniuose „Google“ žemėlapiuose.
„Place Search“ aktyvuojama spustelėjus „Places“ nuorodą, kuri pateikiama pradėjus vykdyti paiešką „Google.com“ tinklalapyje. Kartu su adresu pateikiamos pastato nuotraukos, telefonų numeriai ir „Yelp“, „Citysearch“, „TripAdvisor“ ir kitų panašios paskirties tinklalapių, kurių lankytojai reitinguoja įvairius paslaugų teikėjus, atsiliepimai.
Pranešama, kad „Place Search“ aktyvuojama automatiškai, jei „Google“ vartotojas ko nors ieško savo mieste. Jo buvimo vieta nustatoma pagal IP adresą.
Pasak „Place Search“ kūrėjų grupės vadovės Jackie Bavaro, bendrovės sukurta „Place Search“ technologija apjungia šimtus milijonų interneto svetainių, kuriose aprašyta daugiau nei 50 mln. įmonių ir organizacijų. Ji pridūrė, kad 20 proc. visų „Google“ paieškos sistema pateikiamų užklausų – vartotojų bandymai surasti vieną ar kitą vietą.
Pranešama, kad artimiausiu metu „Place Search“ bus išversta į 40 kalbų ir ja netrukus galės naudotis kitų šalių interneto vartotojai.