2000 m. pradėjęs veikti interneto televizijos portalas TV.LT šiandien transliuoja visas svarbiausias Lietuvos TV kanalų laidas ir renginius. Per penkerius veiklos metus surinkęs 7 mln. žiūrovų auditoriją, TV.LT tapo svarbiausiu lietuviškos vaizdo informacijos šaltiniu internete.
„Prieš penkerius metus Lietuvoje pradėję tuomet neįprastas vaizdo transliacijas internetu, rinką „žadinome“ pasitelkdami savo technologines žinias ir patirtį, – sakė TV.LT projektą vykdančios bendrovės „Tilde IT“ direktorius Apolinaras Škikūnas. – Maloniai nustebome atradę, kad interneto amžiuje lietuvių įpročiai keičiasi gana greitai: mūsų pasiūlyta galimybe internete žiūrėti mėgstamas laidas kiekvienam patogiausiu metu per penkerius metus pasinaudojo apie 7 milijonai žmonių“.
Pasak A. Škikūno, kasmet portalo turinio apimtis ir lankomumas padidėja 2–3 kartus. Prieš 5 metus tinklalapio www.tv.lt lankytojai per mėnesį peržiūrėdavo iki 10 tūkstančių vaizdo siužetų, šiuo metu – iki 400 tūkstančių. „Galima tvirtinti, kad projekto TV.LT populiarumo augimas viršijo bendras Lietuvos interneto rinkos augimo tendencijas,“ – teigė „Tilde IT“ vadovas.
Šiandien TV.LT portale skelbiama apie 30 įvairių Lietuvos televizijų ir nepriklausomų prodiuserių kuriamų laidų, kino anonsai ir kitas tik interneto vartotojams skirtas unikalus vaizdo turinys. Vaizdo informacija čia atnaujinama kiekvieną dieną, suteikiant galimybę žiūrėti vaizdo siužetus nesisiunčiant į savo kompiuterius didelės apimties vaizdo failų.
Nors labiausiai portalu TV.LT naudojasi interneto lankytojai Lietuvoje, tačiau šis portalas taip pat tapo „atviru langu“ į Lietuvos gyvenimą po visą pasaulį išsibarsčiusiems lietuviams. Daugiausia TV.LT užsienio vartotojų yra JAV bei D. Britanijoje, tačiau nuolatinių gerbėjų yra ir Japonijoje, Pietų Afrikos Respublikoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje bei kitose toli nuo Lietuvos esančiose šalyse.
„Pagrindinis skirtumas tarp žiūrovo šiandien ir prieš penkerius metus – išrankumas. 2000-aisiais TV.LT lankytojai paprastai peržiūrėdavo beveik visą įmanomą tos dienos vaizdo medžiagą. – sakė „TV.LT“ projekto vadovas Redas Perminas. – Sėkminga projekto plėtra, kurią lėmė glaudus bendradarbiavimas su televizijos ir prodiuserių kompanijomis bei kryptingas TV.LT funkcionalumo tobulinimas, išugdė išrankų žiūrovą, kuris dabar portale žiūri tik tai, kas jam atrodo įdomiausia ir geriausia“.
Per 5 metus sukauptoje TV.LT naudojimo statistikoje atsispindi ne tik svarbiausi to meto šalies gyvenimo įvykiai, didžiausio visuomenės dėmesio susilaukusios televizijos laidos, bet ir besikeičiantis TV žiūrovų skonis. Prieš penkerius metus populiariausiomis laidomis galima buvo vadinti LNK ir TV3 žinias, humoro laidas „Be tabu“ (TV3), „Dviračio žynios“ (LNK) ir „Klausimėlis“ (LTV) bei publicistiką „Visiškai slaptai“ (LNK). Šiandien pagal vartotojų kiekį TV laidų kategorijoje neabejotini lyderiai – realybės šou: „Baras“, „Baras2“, „Kelias į žvaigždes“, „Dangus“, „Meilės trikampis“, „Namas“. Po jų yra naujienų laidos (LNK ir TV3) ir humoro projektai („Ragai“, „Dviračio šou“, „Be tabu“, „Lalaila“, „Klausimėlis“) bei publicistika („Nuo... iki“, „Lietuvos ryto televizija“, „Negali būti“).
Penkerių metų jubiliejaus proga TV.LT sudarė visų laikų įdomiausių TV.LT siužetų dešimtuką. TV.LT TOP10 prasideda žinia apie iki 3 Lt galintį pabrangti benziną (2000 m.) ir užbaigiamas siužetu apie trumpą A. Zuoko kelionę į Lenkiją 2004 m. Pačius įdomiausius vaizdo įrašus iš TV.LT archyvo portalo lankytojai gali dar kartą pasižiūrėti užsukę į TV.LT svetainę www.tv.lt.