Pasaulinis interneto vartotojų tyrimas atskleidė, kad Kinijos ir Vidurio Rytų gyventojai yra spačiausi ir entuziastiškiausi interneto vartotojai.
Kinai taip pat atsidūrė tarp imliausių prekės ženklams ir reklamoms socialiniuose tinklapiuose, taip pabrėžiant plačias reklamos galimybes Azijos virtualioje rinkoje.
Tyrimas parodė, kaip augančios rinkos veda vakarų Europą ir Šiaurės Ameriką į socialinius tinklapius bei regioninius elgesio modelių skirtumus.
Rinkos tyrimų agentūra „TNS“ apklausė beveik 50 tūkst. žmonių 46 šalyse, kad atliktų „Skaitmeninio gyvenimo“ tyrimą. Tyrėjai sureitingavo gyventojus pagal jų interneto naudojimo dažnumą ir požiūrį į technologijas.
Egiptas, Saudo Arabija ir Kinija atsidūrė sąrašo viršuje, mat čia 55 proc. žmonių internetu naudojasi „labai užimtai“.
Turkija, trečia didžiausia tauta užsiregistravusi socialiniame tinklapyje „Facebook“, buvo vienintelė Europos šalis, atsidūrusi „TNS“ dešimtuke.
Reklamos agentūros sako pastebinčios spartų prekybos išlaidų kiekį klientams Kinijoje ir Brazilijoje.
Martinas Sorrellas, bendrovės „WPP“, kuri valdo „TNS“ generalinis direktorius, sako: „Mūsų industrijos augimas buvo, yra ir bus vedamas Kinijos ir interneto. Šis tyrimas demonstruoja ryšį tarp šių dviejų vedlių“.
Žmonės daugiau laiko praleidžia socialiniuose tinkluose, o ne rašydami elektroninius laiškus Lotynų Amerikoje, Vidurio Rytuose ir Kinijoje, kur taip pat auga mobiliojo interneto prisijungimai. Šių regionų žmonės yra labiau linkę rašyti blogus, rodyti nuotraukas ir video įrašus internete, ir vertina jį labiau negu geriau išsivysčiusių rinkų vartotojai.
Pavyzdžiui, JAV ir Didžiojoje Britanijoje prie interneto prisirišę tik 42 proc. gyventojų.
„TNS“ išsiaiškino, kad 61 proc. interneto prieigas turinčių žmonių juo naudojasi kasdien. 54 proc. kasdien žiūri televizorių, 36 proc. klausosi radijo ir 32 proc. skaito laikraščius.