Bendrovės „Sysomos“ atliktas tyrimas atskleidė, kad 71 proc. „Twitter“ socialinio tinklo vartotojų skelbiamų žinučių nesulaukia jokios kitų vartotojų reakcijos, skelbia „Neowin.net“.
Tyrimo metu „Sysomos“ 2 mėnesius stebėjo „Twitter“ portale skelbiamas žinutes ir vartotojų reakciją į jas, sakoma pranešime. Per šį laiką portale buvo paskelbta apie 1,2 mlrd. žinučių.
Buvo nustatyta, kad vos 6 proc. (apie 72 mln.) visų žinučių buvo perpublikuotos, ir tik 23 proc. (276 mln.) susilaukė bent vieno atsiliepimo. Absoliuti dauguma – 71 proc. – „Twitter“ paskelbtų pranešimų (852 mln.) nesusilaukė jokios kitų vartotojų reakcijos, sakoma pranešime.
Nagrinėdami gautus duomenis, „Sysomos“ analitikai pastebėjo, kad 85 proc. žinučių, kurios susilaukė atsiliepimų, gavo tik po 1 komentarą. Be to, paaiškėjo, jog 92 proc. visų perpublikuotų žinučių „Twitter“ portale buvo paskelbtos per pirmąją valandą nuo jų pasirodymo. Pasak tyrimo autorių, tai reiškia, kad jei paskelbtos žinutės kas nors kitas neįsidės per pirmąją valandą nuo jos pasirodymo, ji išvis nebus perpublikuota.
Ši taisyklė tinka ir atsiliepimams: jei kas nors nuspręs jį parašyti, padarys tai per pirmąją valandą po žinutės paskelbimo. Nustatyta, kad taip elgiamasi 96 proc. atvejų.
Šiuo tyrimu taip pat buvo nustatytas duomenų kiekis, kasdien skelbiamas „Twitter“ portale. „Sysomos“ skaičiavimais per dieną šiame portale paskelbiama apie 12 terabaitų (TB) informacijos. Taigi, jei 71 proc. portalo turinio yra beveik ignoruojama, regis, visų paskelbtų žinučių nuolatinis laikymas serveriuose yra tik resursų švaistymas, teigia bendrovės atstovai.