Spalio 5 dieną JAV patentų biuras išdavė patentą technologijai, kuri vadinasi „Targeted Video Advertising“.
Sistema leis vartotojui pasirinkti, kiek reklamos jis pasiruošęs žiūrėti per televiziją.
Žiūrovas gali pasirinkti vieną iš kelių variantų – visiškai atsisakyti reklamos filmo ar laidos metu, sumokėjus 2 dolerius; sumažinti reklamos kiekį, dalyvaujant reklamos užsakovo apklausoje; arba pasirinkti patogų laiką ir peržiūrėti daugybę reklaminių klipų kartu.
„Google“ atstovai teigia, kad tai padės suderinti reklamos užsakovo ir žiūrovo interesus. Reklamos užsakovas gali tikėtis, kad žiūrovas žiūrės jo reklaminius klipus įdėmiau, o žiūrovas gali valdyti reklamos kiekį.
Manoma, kad šią technologiją bendrovė panaudos savo servise „Google TV“, kuris buvo anonsuotas šių metų gegužės mėnesį. Spalio 4 dieną „Google“ paleido projekto tinklalapį.