Turbūt jau supratome, kad „Facebook“ yra didžiausia interneto smegduobė. Jei skaičiuotume vidutiniškai praleistą laiką interneto portaluose, socialinis tinklapis „Facebook“ taptų numeriu vienas, palikdamas už savęs tokius konkurentus, kaip „Google“ ir „Yahoo“. Taip pat, jei skaičiuotume daugiausiai laiko praleistą interneto portaluose tai „Facebook“ vėl būtų pirmas.
Rugpjūtį JAV vartotojai praleido 41,1 milijoną minučių šiame socialiniame portale, tai yra 9,9 procento viso jų praleisto laiko internete per mėnesį. Per tą patį periodą, interneto vartotojai praleido 39,8 milijonus minučių „Google“ portale, įskaitant ir jam priklausantį „YouTube“ – kuris iki šiol „Google“ neša tik nuostolius. Trečioje vietoje atsiduria internetinis portalas „Yahoo“. Jame interneto lankytojai vidutiniškai praleidžia 37,7 milijonus minučių ir tai užima 9,1 procento jų apskritai praleisto laiko internete.
Šie skaičiai tampa dar labiau įspūdingesni, nes socialinis tinklapis „Facebook“ tik liepą aplenkė „Yahoo“ portalą, o praėjusių metų rugpjūtį, lyginant su šiais metais, interneto vartotojai vidutiniškai praleisdavo mažiau, nei 5 procentus socialiniuose tinklapiuose tokiuose, kaip „Facebook“. Tai tik dar vienas pavyzdys įrodantis „Facebook“ populiarumą.
Tačiau ar turi dar kur augti „Facebook“? Pasak Marko Zuckerbergo – turi, ir laisvai gali pasiekti 1 milijardą aktyvių vartotojų, jei turėsime omenyje, jog Rusijos ir Kinijos vartotojų rinka dar nėra pilnai išnaudota.