Bendrovės „G Data Software“ atlikto sociologinio tyrimo metu (apklausta 500 moterų) paaiškėjo, kad 74 % moterų iki 30 metų skiria nepakankamai dėmesio savo kompiuterio apsaugai nuo virusų.
Tik 23 % respondenčių perka antivirusines programas, o nesinaudoja nemokamomis. Tačiau net įdiegus šią programą, tik pusė moterų įsitikinusios, kad tai padarė teisingai.
Dauguma apklaustųjų nėra įsitikinusios įdiegtų apsaugos programų efektyvumu vykdant elektroninės bankininkystės operacijas.
Tyrimo metu „G Data Software“ specialistai nustatė ryšį tarp rūpinimosi savo kompiuterio saugumu ir moterų fizinės, emocinės būsenos bei išvaizdos. Vienišos moterys, retai besilankančios grožio salone, buvo reiklesnės kompiuteriniam saugumui, nei kitos dailiosios lyties atstovės.
49 % apklaustų moterų teigia, kad nenaudoja jokių saugumą užtikrinančių programų savo kompiuteryje. Ketvirtadalis moterų naudoja nemokamas antivirusines programas, dar 3 % – piratines antivirusinių programų versijas.