Nauji duomenys rodo, kad darbuotojai, leidžiantys laiką „Facebook“, „Twitter“ ar kituose interneto socialiniuose tinkluose britų įmonėms atsieina milijonus, skelbia „Reuters“.
Jungtinėje Karalystėje veikianti įsidarbinimo svetainė myjobgroup.co.uk teigė apklaususi 1000 britų darbuotojų ir sužinojo, jog beveik 6 proc. arba 2 mln. iš 34 mln. britų darbo jėgos mažiausiai valandą per dieną darbo metu praleidžia socialiniuose tinkluose. Tai sudaro vieną aštuntąją visos jų darbo dienos.
„Mūsų rezultatai aiškiai rodo, kad Jungtinėje Karalystėje darbuotojai praleidžia vis daugiau laiko naršydami po socialinius tinklus darbo metu, o tai, jei netikrinama, gali turėti neigiamų pasekmių daugumos kompanijų produktyvumui“, – teigė myjogroup.co.uk vykdantysis direktorius Lee Fayeris pristatydamas apklausos rezultatus.
Myjogroup.co.uk atstovai tikino, kad socialiniuose tinkluose praleistas darbo laikas gali britų ekonomikai kainuoti iki 14 mlrd. svarų sterlingų (58 mlrd. Lt).
Tyrimas parodė, jog daugiau nei pusė britų darbuotojų (55 proc.) prisipažino darbe prisijungiantys prie socialinių tinklų profilių. Nemaža dalis praleidžia laiką ieškodami naujų draugų, pridėdami nuotraukas ar vaizdo klipus, taip pat atnaujindami savo profilius ar komentuodami. Dėl to kenčia įmonių produktyvumas.