Bendrovė „Google“ pranešė, kad atnaujintoje jos paslaugos „Google Images“ versijoje bus naudojamas naujas „Google“ reklamos formatas – „Image Search Ads“.
Oficialiame „Google“ tinklaraštyje , pranešusiame apie vaizdų paieškos galimybių išplėtimą, primenama, kad „Google Images“ buvo sukurta 2001 metais, kai „Google“ suindeksuotų atvaizdų duomneų bazėje buvo apie 250 mln. nuotraukų ir paveikslėlių. 2005 m. jų skaičius pasiekė 1 milijardą, o šiemet – daugiau nei 10 milijardų.
Pasak bendrovės atstovų, per visą tą laiką atvaizdų paieškos galimybės iš esmės nesikeitė, todėl buvo nuspręsta iš esmės patobulinti šią paslaugą.
Naujoji „Google Images“ versija naudoja naujus kompiuterinės vaizdo analizės pasiekimus, kurie įdiegti panašių atvaizdų (Similar images) ar panašių spalvų (Similar colors) paieškos funkcijose. Pasak bendrovės atstovų, dabar „Google Images“ gali nustatyti net mažiausius lyginamų vaizdų skirtumus ir pateikti tiksliausius rezultatus, pavyzdžiui, tik tam tikrų leopardų porūšių atstovų nuotraukas. Naujieji algoritmai padės greičiau susirasti norimų spalvų gėles ar kitus objektus.
Labiausiai į akis krintanti „Google Images“ naujovė – tankesnis rastų atvaizdų išdėstymas rezultatų tinklalapyje, leidžiantis vienu ypu apžvelgti kuo daugiau. Be to, išplėstos slinkties galimybės – dabar viename puslapyje, naudojant vertikalųjį slankiklį, galima pamatyti iki 1000 rezultatų, surinktų iš daugelio paieškos rezultatų puslapių.
Sumažinti atvaizdai (thumbnails) buvo padidinti atsižvelgus į dabartinių monitorių raišką ir naujų naršyklių galimybes. Tarp kitų naujovių minimas informacinis skydelis, atsirandantis pelės žymeklį užvedus ant norimo atvaizdo, greitesniam naršymui optimizuotos klaviatūros klavišų kombinacijos (shortcuts), išsamesnis atvaizdo konteksto pristatymas.