Bendrovė „Google“ kuria ir ruošiasi pradėti naudoti naują internetinės videoreklamos formatą, pranešė „Softpedia“.
Apie tai naujoms internetinės reklamos technologijoms skirtoje „Allen & Co“ konferencijoje pranešė „Google“ vykdomasis direktorius Ericas Schmidtas. Pasak jo, naujo reklamos formato vaizdo klipai galės būti rodomi bet kurioje tinklalapio vietoje, o vartotojai turės galimybę juos komentuoti.
„Google“ šiuo metu kuriamas naujas interakatyvios videoreklamos formatas esą turėtų tapti nauju žingsniu į priekį internetinės reklamos rinkoje. E. Schmidto teigimu, šis reklamos formatas bus plačiai naudojamas visame internete ir pirmąkart suteiks galimybę vartotojams taip glaudžiai sąveikauti su reklama. Naujo tipo videoreklamos galės pasirodyti bet kurioje tinklalapio vietoje, jos atrodys kaip atskiros interneto minisvetainės. Vartotojai galės ne tik peržiūrėti reklamą, bet ir palikti prie jos savo atsiliepimus.
Be to, pranešama, kad naujasis reklamos formatas bus papildytas elgsenos stebėjimo priemonėmis, kurios leis rodyti reklamą tik tam tikrų interesų auditorijai.
„Google“ vykdomasis direktorius patvirtino, kad bendrovė jau yra paruošusi naujojo reklamos formato pateikimo rinkai planą, tačiau nenurodė, kada konkrečiai jis bus pristatytas. E. Schmidto manymu, reklaminiai vaizdo klipai bus kur kas efektyvesni, nei tradicinė kontekstinė reklama ar reklaminiai skydeliai (banners), o esą komentavimo galimybė leis įtraukti vartotojus į sąveiką su prekių ženklais.
Tačiau, pasak kai kurių analitikų, kol kas daugelis „Google“ idėjų, siejamų su naujuoju reklamos formatu, atrodo ginčytinos. Pavyzdžiui, reklamos pasirodymas bet kurioje skaitomo tinklalapio vietoje gali kelti interneto vartotojų susierzinimą, o galimybės prie reklamos palikti savo komentarus nauda atrodo abejotina, rašo „Softpedia“.