Socialiniame tinkle „Facebook“ atsirado programa, skirta odos šviesinimui nuotraukose. Programą „Vaseline Men. Be Prepared“ sukūrė kompanija „Unilever“ reklamuodama losjoną, skirtą odos šviesinimui.
Programa buvo pagaminta 2010 m. birželį. Nuo to laiko ją įdiegė šeši tūkstančiai vartotojų. Ji pirmiausiai buvo skirta Indijos vartotojams: reklamos kampanijoje buvo pakviestas dalyvauti Indijos aktorius Šachidas Kapuras (Shahid Kapur).
Tokia reklamos eiga paaiškinama tuo, kad Indijoje yra labai populiarios odą šviesinančios kosmetikos priemonės. Indai naudoja jas norėdami tapti patrauklesniais.
„Unilever“ atstovai pabrėžė, kad kosmetika „Vaseline“ yra skirta ne tik odos šviesinimui, bet ir apsaugai nuo kenksmingų saulės spindulių.