Analitinė kompanija „comScore“ paskelbė gegužės mėnesio srautinio video tinklalapių reitingą tarp JAV gyvenančių interneto naudotojų.
Paslaugos „comScore Video Metrix“ duomenimis, praėjusiais metais 85% amerikiečių, turininčių prieigą prie interneto (apie 183 milijonus žmonių), peržiūrėjo beveik 34 milijardus vaizdo klipų. Daugiausiai peržiūrų, 14,6 milijardo, teko „YouTube“, kurį 2006-ųjų lapkritį įsigijo „Google“. Vienam vartotojui tenka daugiau kaip šimtas klipų peržiūrų, o tai yra savotiškas rekordas. Iš viso „Google“ kontroliuoja 43,1% srautinio videotinklalapių rinkos.
Kitų srautinių videotransliacijų interneto portalų rodikliai kur kas kuklesni. Antroje reitingo vietoje esantis „Hulu“ gali pasigirti tik 1,2 milijonais peržiūrų ir 3,5% rinkos. Visų „Microsoft“ videoresursų dalis dar mažesnė – 642 milijonai peržiūrų ir 1,9% rinkos.
Vidutinė JAV gyventojų gegužės mėnesį peržiūrėtų klipų trukmė vidutiniškai sudaro apie 4,3 minutės.