Socialinių tinklų populiarumas niekam nekelia abejonių: trys iš dešimties žymiausių tinklalapių priklauso būtent šiai kategorijai („Facebook“, „YouTube“ ir „Wikipedia“). „Nielsen“ analitinės bendrovės duomenimis, kasdien socialiniuose tinkluose ir tinklaraščiuose pasaulio internautai praleidžia 110 milijardų minučių – tai 22% viso žmonių praleidžiamo laiko.
Balandžio mėnesio statistika byloja, kad pirmą kartą socialinius tinklus ir tinklaraščius aplankė trys ketvirtadaliai pasaulio interneto naudotojų. Lyginant su praėjusiais metais lankytojų skaičius padidėjo 24%. Vidutinis lankytojas šiuose tinklalapiuose sugaišta 66% daugiau laiko nei prieš metus: beveik 6 valandas vietoje 3 valandų 31 minutės.
Brazilija laikoma ne tik pasaulio futbolo čempionato favorite, bet ir daugiausia socialinių tinklų lankytojų (86% visų interneto naudotojų) turinčią šalimi. Tai susiję su didžiuliu socialinio tinklo „Orkut“ populiarumu. Jis buvo sukurtas 2004 metais, o jau 2005-ųjų rugsėjį jame užsiregistravo pusė vietinių interneto naudotojų. Pagal socialiniuose tinkluose praleidžiamą laiką pirmauja australai: 7 valandos 19 minučių. Toliau seka amerikiečiai ir italai: apie šešias su puse valandos.
Žymiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ didžiausią populiarumą turi Italijoje (jis apima du trečdalius aktyvios auditorijos). Toliau seka Australija, JAV ir Didžioji Britanija (daugiau nei 60%). Japonijoje susidomėjimas „Facebook“ kur kas mažesnis. Čia yra populiari platforma „Ameba“ (balandį ją aplankė 38% vietinių interneto naudotojų), o „Facebook“ pagal populiarumą užima keturiasdešimtąją vietą.