INTERNET IDEAS LTD šiandien išleido pirmąjį interneto rinkos tyrimą Lietuvai, pagrįsta „Google“ kompanijos pateiktais duomenimis. Šis tyrimas padės nustatyti, kurios interneto rinkos jau yra susiformavusios, kokie yra vartotojų poreikiai šiose rinkose, konkurencijos lygį, rinkos dydį ir pan.
Interneto rinkų tyrimas pavadintas „E-rinka“. Tyrimą sudaro iš 5 „Google“ sistemų („Google Search“, „Google Keyword Tool“, „Google Insight“, „Google Trends“ ir „Google AdWords“) susirinkti ir susieti duomenys, kurie buvo apdirbti specialistų ir suskirstyti į rinkas. Duomenis valdo speciali programinė įranga. Taip pat įdiegta vaizdo instrukcija, kuri vartotojus supažindina su sistema bei čia pateikiamais duomenimis ir jų galimu pritaikymu versle.
Keletas interneto rinkų tyrimo „E-rinka“ funkcijų:
- Galimybė sužinoti, koks skaičius žmonių, naudojančių paieškos sistemas, domisi tam tikromis prekėmis ar paslaugomis tikslinėse rinkose, kaip tiksliai jas apibūdina. Tai padės verslininkams sužinoti, ar siūloma produkcija būtų paklausi, ar ne.
- Konkurentų analizė. Suteikiama galimybė sužinoti, kokie pagrindiniai konkurentai šiuo metu lyderiauja interneto rinkose. Tai padės verslininkams lengviau įvertinti savo pajėgumus ir sudaryti konkurencijos strategiją.
- Rinkos partnerių analizė. Pateikiamas sąrašas partnerių, su kuriais būtų galima bendradarbiauti platinant informaciją ar reklamuojant savo verslą. Partnerystės strategija internete yra viena svarbiausių sričių, kurią dažnai praleidžia nepatyrę internetinio verslo kūrėjai.
- Efektyvių interneto domenų parinkimas ir registravimas. Pasirinkus tam tikrą rinką, „E-rinka“ sistema pateiks efektyviausius laisvus domenų pavadinimus (interneto vardo sritis) ir suteiks galimybę juos užregistruoti.
- „E-rinka“ pateikia rinkos poreikių ir tendencijų apžvalgą, kurioje grafiškai pavaizduota tam tikros rinkos informacija bei ateities prognozės. Dominanti rinkos informacija gali būti pateikiama kiekvienam vartotojui individualioje ataskaitoje.
- „E-rinka“ suteikia galimybę geriau suprasti internetą, kaip verslo kūrimo terpę ir jos vartotojus bei išmokti jų vartojamą „kalbą“, taip išvengiant laiko ir finansinių nuostolių ateityje.