Kasdien internete demonstruojama virš 1,3 milijono kenkejiškų reklaminių skelbimų, kurie dažniausiai būna aktyvūs 7-8 dienas. Šiuos duomenis išplatino analitinė bendrovė „Dasient“.
Įdomu tai, kad savaitgaliais tikimybė užkrėsti savo kompiuterį virusais padvigubėja, nes nusikaltėliai savaitės viduryje į reklaminį tinklą specialiai įdeda įprastą reklamą, o po kelių dienų ją pakeičia kenkėjišką.
Savaitgaliais saugumo tarnybos dažniausiai nedirba, todėl ne visa pasikeitusi reklama kruopščiai patikrinama.
Per paskutiniuosius kelerius metus toks atakų tipas neįtikėtinai paplito. Hakeriai gali „nulaužti“ sąžiningų reklamos užsakovų sąskaitas, skleisdami savo kenkėjišką kodą plačiuose reklaminiuose tinkuose.
Dažniausiai (59%) vartotojų kompiuterinės sistemos kenčia dėl tiesioginės nusikaltėlių reklamuojamos programinės įrangos įsiskverbimo. Likusi dalis incidentų (41%) susijusi su netikromis antivirusinėmis programomis, kurios ne apsaugo, o užkrečia kompiuterius.