Hakeriai sugebėjo įveikti „Ubisoft“ „online“ apsaugą, dėl kurios pilnaverčiam žaidimui buvo reikalinga nuolatinė prieiga prie interneto. Tokių žaidimų kaip „Assassin's Creed II“ DRM apsaugą įveikti leidžiantį „cracką“ sukūrė „Skid Row“ grupė.
Savo pareiškime, paskelbtame viename žaidimų forume, „Skid Row“ informavo apie „cracko“ sukūrimo tikslus. Jų teigimu, jie norėjo legalių žaidimų kopijų savininkams suteikti galimybę žaisti be būtinybės prisijungti prie interneto, o ne skatinti piratavimą. Be to, „Skid Row“ nariai padėkojo „Ubisoft“ už iškeltą intelektinę užduotį. Štai ką jie rašo:
„Ačiū tau, „Ubisoft“, mums tai buvo rimtas iššūkis, tačiau niekas neprivers nustoti lyderių daryti tai, ką jie daro. Kitą kartą sutelkite visą dėmesį žaidimo kūrimui, o ne DRM. Ji padarė teisėtų žaidimų kopijų savininkų gyvenimą siaubingu. Mes tik palengvinome jį.
Šis mūsų darbas – savaites trūkusių tyrimų ir eksperimentų, testų ir sunkaus darbo vaisius. Mes žinome, kad jau egzistuoja serverio emuliatorius, kuris leidžia žaisti žaidimą, tačiau jei jus atkreipsite dėmesį į mūsų „cracką“, tai suprasite, kad negalima jų lyginti. Mūsų pakeitimai nekeičia programų darbo ir nedaro jokių paradoksalių machinacijų su hosts failu. Viskas labai paprasta – įdiekite žaidimą ir nukopijuokite „cracką“.
Krisas Boidas iš „Sunbelt Software“ pareiškė, kad „Ubisoft“ apsaugos sistema buvo iš esmės klaidinga, teigdamas, kad žaidimo apribojimai tampa vis labiau erzinančiais ir sukeliančiais problemas legalių kopijų savininkams, o ne piratams, kurie DRM apeina. „Kam reikalingas žaidimas, kurio negalima žaisti traukinyje arba oro uoste be prisijungimo prie interneto?“, - klausia Boidas ir daro išvadą, kad tokia situacija nėra naudinga nei žaidėjams, nei žaidimų leidėjams.