Bendrovės „Microsoft“ naršyklės „Internet Explorer“ dalis interneto naršyklių rinkoje pirmą kartą yra mažesnė, nei 60 proc., liudija naujausio „Net Applications“ tyrimo duomenys.
„Net Applications“ atstovų teigimu, nuo 2009 m. birželio iki 2010 m. balandžio IE rinkos dalis sumažėjo nuo 68,32 iki 59,95 proc.
Antrąją vietą užima „Firefox“ naršyklė – per minėtą laikotarpį jos rinkos dalis išaugo nuo 22,43 iki 24,59 proc.
Trečiąją vietą užimančios „Google Chrome“ populiarumas išaugo beveik 3 kartus – nuo 2,40 iki 6,73 proc.
Ketvirtą vietą užėmė „Safari“ (4,72 proc.), penktąją – „Opera“ (2,3 proc.).
Pasak „Net Applications“ analitikų, kadangi kitų naršyklių rinkos dalis keitėsi palyginti nežymiai, „Chome“ dalį iš esmės padidino populairumą pamažu, bet stabiliai prarandantis „Internet Explorer“.