UAB „Verticus“ praneša, jog pradeda teikti naują internetinę paslaugą „CRMonline.lt“. Su šia paslauga įmonės galės naudotis iki šiol didelių diegimo išlaidų reikalavusių klientų valdymo sistemų privalumais.
Bendrovės „Verticus“ direktorius Mantas Rauckis sakė, kad „įmonės klientų pažinimas ir analizė visada buvo svarbūs, o nuosmukio metu – ypač. Iki šiol organizacijos, kurios diegėsi ryšių su klientais valdymo sistemas, susidurdavo su aibe problemų: didelėmis pradinėmis investicijomis, nuostoliais dėl galimo nesėkmingo diegimo bei netikėtų papildomų išlaidų licenzijoms, įrangai. Šiandien įmonėms reikalinga operatyvi reakcija į rinkos pokyčius, todėl sistema „CRMonline.lt“ sukurta taip, kad klientai išvengtų visų minėtų nesklandumų, o pradėti naudotis paslauga galėtų greičiau nei per 15 minučių“.
Statistiškai klientų valdymo sistemų diegimo projektai žlunga dažniau nei pasiteisina, dėl šios priežasties Lietuvos įmonėms „Verticus“ siūlo svarstyti internetinės paslaugos galimybę. Finansinė rizika tokiu atveju – labai maža, o techninius klausimus sprendžia specialistai“. Nors panašias paslaugas jau kuri laiką siūlo užsienio kompanijos, tačiau M. Rauckis sakė, jog „Lietuvos įmonėms pritaikytų sprendimų iki šiol nebuvo“.
„CRMonline.lt“ galima išbandyti nemokamai, o vėliau naudotis mokant fiksuotą mėnesinį mokestį.