Internete pasirodė neoficiali informacija, kad „Windows“ operacinė sistema gali tapti nemokama mainais į reklamos talpinimą joje. Kai kurie ekspertai mano, jog platforma gali netekti kai kurių funkcijų, už kurias teks mokėti.
„Microsoft“ atstovai šios informacijos nekomentuoja, tačiau neslepia, kad bendrovė atlieka panašius eksperimentus.
„Microsoft Consumer & Online“ vyriausiasis vadybininkas neseniai pareiškė: „Windows 7“ yra puiki platforma bet kuriam reklamos užsakovui. Taip, tai peržengia tradicinės reklamos rėmus ir kuria naujus santykius su kompiuterių naudotojais“.
Be to, „Microsoft“ greitai turės vieną nemokamą produktą – riboto funkcionalumo biuro paketą „Office Starter Edition“ (Stock Keeping Unit).
Iš kitos pusės, „Microsoft“ vykdomasis direktorius Stivas Balmeris šių metų vasario 15 dieną Barselonoje „Mobile World Congress“ į klausimą, ar korporacija neketina nemokamai tiekti operacinės sistemos „Windows Mobile“ pareiškė: „Aš manau, kad mes turime vieną paprastą ir aiškų modelį: tai ką mes gaminame, mes parduodame. Mes manome, tad tai ne tik mūsų interesuose“.