Šių metų sausio mėnesį vykdytos „DocLogix“ apklausos rezultatai parodė, kad per metus bendras klientų pasitenkinimas produktu išaugo net 18%.
Siekdami užtikrinti visišką mūsų klientų pasitenkinimą bei tobulindami savo produktą, kiekvienais metais vykdome klientų pasitenkinimo tyrimą. Apklausiami klientai Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei Lenkijoje elektroniniu būdu, prašant įvertinti „DocLogix“ produkto savybes, funkcionalumą, teikiamų paslaugų kokybę bei išsakyti savo pageidavimus.
Apibendrinant tyrimo rezultatus, galima teigti, kad dauguma vartotojų yra patenkinti „DocLogix“ produktu, teikiama priežiūra ir aptarnavimu.
Geriausiai „DocLogix“ vartotojai įvertino produkto funkcionalumą bei aptarnavimą, o naujosiose versijose tikisi išvysti dokumento paieškos bei bendro produkto funkcionalumo patobulinimų. „Nors pastaraisiais metais „DocLogix“ sistemos greitis ir našumas yra stipriai išaugęs, tačiau dalis vartotojų vis dar teigia nejaučiantys šių pasikeitimų. To priežastis gana paprasta - vartotojai turi senas produkto versijas, todėl ir nejaučia pagerinimų. Mes skatiname ir rekomenduojame įsidiegti naujausias produkto versijas ir naudotis išvystytu sistemos funkcionalumu, lanksčiomis administravimo galimybėmis, didesne sparta bei patogumu vartotojui“, - teigia bendrovės „DocLogix“ vadovas Jaroslav Gil.
Lyginat su 2008 m. įgyvendinta analogiška „DocLogix“ klientų apklausa naudojimasis sistema išaugo ir vadovų tarpe. Galima teigti, kad prie šio skaičiaus padidėjimo prisidėjo naujos funkcionalumo galimybės, tokios kaip galimybė dokumentus pasirašyti elektroniniu parašu būnant ir komandiruotėje, patogi darbo aplinka („Microsoft Office Outlook“ integracija), greitoji dokumento peržiūra bei kt.