„Microsoft“ ir „Yahoo!“ užsipuolė „Google“ naują realaus laiko socialinio tinklo paslaugą „Google Buzz“, praneša Telegraph.co.uk.
Nauja paslauga leidžia „Gmail“ vartotojams atnaujinti savo statusą bei dalintis informacija iš tokių internetinių puslapių, kaip „YouTube“ ir „Picasa“. „Buzz“ tai rimtas „Google“ bandymas konkuruoti su populiariaisiais socialiniais tinklais „Facebook“ ir „Twitter“.
„Google“ paslauga sulaukė aštrios konkurentų kritikos. „Užsiėmę žmonės nenori naudotis dar vienu socialiniu tinklu“, - sakoma „Microsoft“ pareiškime. „Tai, ką „Google“ nori padaryti, mes jau padarėme. „Hotmail“ naudotojai gali keistis informacija iš tokių puslapių kaip „Flickr“, „Facebook“, „Twitter“ ir dar 75 „Microsoft“ partnerių nuo 2008 metų“.
„Yahoo!“ pareiškė, kad jie prieš du metus išleido paslaugą „Yahoo! Buzz“ ir kviečia pamatyti ją http://buzz.yahoo.com. Čia žmonės gali keistis informacija ir savo statusais. Taip pat „Yahoo!” naudotojai gali keistis informacija su draugais iš „Facebook“.
Net buvęs „Google“ inžinierius Paulas Buchheitas, kuris sukūrė „Gmail“ ir socialinį tinklą „FriendFeed“, įsitraukė į diskusiją, sakydamas, kad „Buzz“ jam atrodo pažįstamas ir primenantis „FriendFeed“.