Bendrovė „Apple“ gali sumažinti mažmeninę planšetinio kompiuterio „iPad“ kainą, jei jo paklausa rinkoje bus mažesnė, nei tikėtasi. Apie tai pranešė su „Apple“ vadovais susitikęs „Credit Suisse“ analitikas Billas Skope, skelbia „IT World“.
Neseniai internetinės elektronikos įrenginių prekyvietės „Retrevo“ atlikta apklausa atskleidė, kad 26 proc. jos dalyvių girdėjo apie „iPad“ dar iki oficialaus jo pristatymo, tačiau įsigyti jo neketina. Po „iPad“ pristatymo apie jį sužinojo 52 proc. apklaustųjų, tačiau jie taip nesidomi galimybe jį įsigyti.
„Apple“ jau buvo panaudojusi kainos mažinimo taktiką pateikus rinkai savo pirmąjį „iPhone“ telefoną: 2007 m., praėjus 2 mėnesiams nuo jo pardavimų pradžios, „iPhone“ mažmeninė kaina buvo sumažinta trečdaliu (200 dol.).
Analitikų manymu, atpiginti „iPad“ reikėjo dar iki pateikiant jį rinkai, o ne po to. Pasak jų, 50 ar 100 dolerių atpiginimas pritrauktų daug „Apple“ produktų gerbėjų. Tačiau pranešti apie kainos sumažinimą bendrovė esą turėtų tik likus dienai kitai iki kompiuterio pasirodymo parduotuvių lentynose.
Beje, padidinti „iPad“ paklausą sumažinus jo kainą „Apple“ turi nemažų rezervų – tai rodo kompiuterio savikainos apskaičiavimai.