Internetinis žaidimas, sukurtas pagal Šekspyro „Romeo ir Džiuljetą“, pritraukė 22 milijonus žaidėjų, rašo Telegraph.co.uk.
Žaidėjai žaidžia už gėles Džiuljetai renkantį Romeo, kuriam tenka išvengti gatvėse sutinkamų šernų ir skeletų.
Žaidimas, kurį sukūrė „Shakespeare Country tourist site“, interneto puslapis, skirtas turistams, norintiems aplankyti su Šekspyru susijusias Didžiosios Britanijos vietas, visų nuostabai, pritraukė trečdaliui šalies populiacijos prilygstantį žmonių skaičių.
„Shakespeare Country“ vadovas Philas Hackettas sakė: „Kai kūrėme žaidimą, tikėjomės pritraukti vos 2,5 mln. žmonių. Manau, kad programuotojai atliko puikų darbą. Žaidimo herojai ir aplinka iš tiesų prikelia Šekspyrą. – Taip pat jis pridūrė: – Nuo pasirodymo gegužę kiekvieną mėnesį mūsų žaidimą žaidžia apie ketvirtis milijono naujų žaidėjų.“
Žaidimo kūrėjas Stu Howarthas sakė: „Tai visų laikų populiariausias žaidimas. Mes panaudojome Romeo, nes jis yra vienas žinomiausių Šekspyro personažų. Žaidimas sukurtas pagal „Mario“ pavyzdį, todėl jį lengvai gali žaisti kiekvienas.“
Kitos organizacijos taip pat džiaugiasi žaidimo populiarumu, sakydamos, kad tai padeda žmonėms domėtis garsiu rašytoju ir jo kūriniu „Romeo ir Džiuljeta“.