„Google“ pareiškus apie ketinimus pasitraukti iš Kinijos, šioje šalyje pasirodė interneto svetainių „Google“ ir „YouTube“ kopijos – „Goojje“ ir „YouTubecn“.
Kaip rašo Dailymail.co.uk, paieškos sistemos „Goojje“ pavadinimas buvo pasirinktas kaip žodžių žaismas. Skiemuo „gle“ kinų kalba reiškia „vyresnįjį brolį“, o „jje“ – vyresniąją seserį.
Kiniška „Google“ versija pavadinta „Goojje“.
Be to, „Goojje“ tarsi ragina „Google“ nepalikti Kinijos. „Sesuo buvo labai laiminga, kai brolis nutarė pasilikti“, – rašoma „Goojje“ interneto svetainėje.
Naujienų agentūra „Reuters“ pastebi, jog „Goojje“ ir „Google“ paieškos gaunami rezultatai skiriasi. Rezultatai „Goojje“ yra filtruojami. „Ši svetainė nepateikia rezultatų, kurių turinys Kinijai atrodo jautrus“, – rašo „Reuters“.
Tuo tarpu „YouTubecn“ pateikia vaizdelius iš tikrojo „YouTube“, kuris priklauso „Google“ ir nuo 2008-ųjų yra užblokuotas Kinijoje.