Rinkos tyrimų bendrovė IDC surengė apklausą, siekdama išsiaiškinti kompiuterių vartotojų požiūrį į vis labiau populiarėjančius „netbook“ kompiuterius.
IDC apklausė apie 2300 respondentų Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono šalyse, ketinančių įsigyti naują kompiuterį. Apie 60 proc. jų pareiškė norintys pirkti įprastą „notebook“ tipo nešiojamąjį kompiuterį. Likę 40 proc. rinkosi stalinius ir „netbook“ nešiojamuosius kompiuterius.
Pasak IDC atstovų, tokie rezultatai liudija, kad, nepaisant „netbook“ pardavimo apimčių didėjimo, jiems dar toli iki įprastų nešiojamųjų kompiuterių populiarumo.
Bendrovės analitikai teigia, kad išsivysčiusiose šalyse „netbook“ nešiojamieji perkami kaip papildomas – antras ar trečias – kompiuteris. Tačiau besivystančiuose kraštuose tendencija kitokia: pavyzdžiui, Indijoje daugiau nei 70 proc. kompiuterių vartotojų turi tik vieną kompiuterį – „netbook“.