„Google“ ketina visiems laikams užblokuoti reklamos užsakovus, talpinančius apgaulingus arba kenkėjiškus reklaminius skelbimus. Paieškos sistema jau stabdo taisykles pažeidžiančių užsakovų „AdWords“ sąskaitas.
Jau penkerius metus „Google“ internetiniai robotai skiria ypatingą dėmesį puslapiams, į kuriuos veda reklaminės nuorodos. Tačiau iki šiol aptikusį įtartiną puslapį, „Google“ iš pradžių ją tikrindavo, o tik paskui blokuodavo. Dabar paieškos sistema iš pradžių blokuos užsakovo sąskaitą, o vėliau peržiūrės puslapį, dėl kurio suveikė automatinis perspėjimas. Tokiu būdu keliomis valandomis ankščiau lankytojus bus galima apsaugoti nuo nesaugių tinklapių lankymo.
Lapkričio pradžioje karą apgaulingai reklamai paskelbė didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“. Aptikę ją „Facebook“ atstovai ketina uždaryti visą reklaminį tinklą. Du tokie tinklai, turėję daugiau kaip po milijoną lankytojų, jau uždaryti.