Japonijos bendrovė NEC pranešė sukūrusi kompiuterinę sistemą „Next Generation Signage Solution“, galinčią nustatyti vaizdo kamerų stebimų žmonių lytį ir amžių.
Šis sprendimas labai pravers reklamos užsakovams, nes jie galės nustatyti, kaip viena ar kita išorinė reklama veikia įvairaus amžiaus vyrų ir moterų auditoriją, teigiama bendrovės pranešime.
Prie reklaminio skydo įrengta NEC vaizdo kamera fiksuoja praeivių veidus, o programinė įranga beveik realiuoju laiku nustato jų lytį ir tikėtiną amžių. Kuo ilgiau žmogus stovi priešais reklaminį skydą, tuo tiksliau nustatomas jo amžius. NEC atstovų teigimu, dėl privatumo sumetimų sistema neįrašo praeivių veidų atvaizdų į kaupiklius, ji kaupia tik statistinius duomenis.
Pranešama, kad naujoji sistema šiuo metu bandoma Japonijoje. JAV ji buvo pristatyta Orlande (Floridos valstija)vykusioje „Gartner Symposium/ITxpo“ konferencijoje.