Grafinių ir pagrindinių plokščių lustų gamintojas „nVidia“ tiki, kad tikrasis „DirectX 11“ API palaikančių žaidimų bumas prasidės po šešių-dvylikos mėnesių. Tokią „nVidia“ nuomonę patvirtino kompanijos viceprezidentas Tonis Tamassis.
Kompanija vis dar tvirtina, kad žaidimų plėtotojai visų pirma užsiima „DirectX 9“ API plėtojimu ir tik po truputėlį perima „DirectX 10“ bei „DirectX 11“ API technologijas. Taip yra dėl to, kad pirmiausia žaidimai kuriami žaidimų kompiuteriams, o tik vėliau „šlifuojami“ pristatymui asmeniniams kompiuteriams.
Visgi, konkurentai ATI/AMD tikisi, kad „Codemaster“ ralio žaidimas „DIRT 2“ pasirodys šių metų gruodį bei palaikys „DirectX 11“ API. Kompanija taip patvirtino, kad „STALKER 2“ turėtų pasirodyti 2010 metų pradžioje, bet tuo metu nVidia turėtų būti pristačiusi „DirectX 11“ API palaikančius Fermi architektūros grafinius posistemius.
Dėl šiokio tokio vėlavimo telieka kaltinti žaidimų kompiuterius, nes pastarieji nepasižymi ypatybėmis, kurias turi „DirectX 10“, ar tuo labiau „DirectX 11“ API grįsti žaidimai. Tikėtina, kad šios technologijos padarys proveržį grafikos srityje, bet tam prireiks laiko ypač dėl to, kad garsių išskirtinių žaidimų AK platformai tiesiog nėra.