Centrinių procesorių ir vaizdo plokščių gamintojas AMD pareiškė, kad „PhysX“ technologijos nebuvimas sistemose, kuriose dirba „ATI Radeon“ grafiniai posistemiai, visiškai nėra jokia problema. AMD pridūrė, kad galų gale „PhysX API“ taps tiesiog bereikšmis dalykas.
„Advanced Micro Devices“, antras pagal dydį x86 architektūros procesorių gamintojų, taip pat pirmaujantis grafinių plokščių gamintojas sako, jog „nVidia“ korporacijos sprendimas panaikinti „PhysX API“ palaikymą „ATI Radeon“ grafinių posistemių varomose sistemose yra suprantama „žaidimo“ dalis, bet mano, jog industrinės „DirectCompute“ ir „OpenCL“ technologijos taps ypač populiarios, o „PhysX“ technologija bus užmiršta.
„Fizikos panaudojimas žaidimuose gali būti geras dalykas, tačiau jei tai bus visuose žaidimuose. Kai tai prieinama visiems, žaidimų plėtotojai gali fiziką padaryti būtinu žaidimu atributu, o ne tiesiog papildoma grožybe akims. Štai kodėl reikia industrinio standarto. Ir štai kodėl „DirectX 11“ yra toks puikus dalykas visai industrijai – „DirectCompute“ leidžia žaidimų fizika mėgautiems visiems. Yra keletas iniciatyvų šia kryptimi, kurios pateikia nuostabią fiziką visiems, panaudojant „DirectCompute“ ar „OpenCL API“. Mūsų nuomone, industriniai standartai bet kokį savarankišką standartą nustums į praeitį.“, - sakė Neilas Robinsonas, AMD direktorius santykiuose su nepriklausomais programinės įrangos kūrėjais.
Be to, AMD atstovas apkaltino „nVidia“ kartinant žaidėjų gyvenimą ir žaidimu norint pritraukti kuo daugiau pirkėjų, kurie po kiek laiko gali nusivilti. „nVidia“ pašalino „PhysX“ technologijos palaikymą ne „nVidia GeForce“ vaizdo plokštėse, kas visiškai nepagelbėja galutiniam vartotojui.
„Yra tikras nesutapimas tarp to, ką nVidia sako ir to, ką jie daro. Jie sako, kad atsižvelgia į žaidėjų interesus. Visgi, sprendimai, tokie kaip „PhysX“ atveju, akivaizdžiai priešingi šiam teiginiui.“, - pridėjo N. Robinsonas.