„WebGL“ (Web Graphics Library) – tai ką tik pradėtas kurti naujas atviro kodo standartas, kilęs iš projekto „Canvas 3D“, kuriuo buvo siekiama atkurti kokybišką trijų dimensijų grafiką interneto naršyklėse, nenaudojant jokių papildomų programų – naršyklės įskiepių.
„WebGL“ tikslas – atvaizduoti trijų dimensijų vaizdus taip pat kokybiškai, kaip tai šiuo metu daro specializuotos programos, pasinaudojant kompiuterio grafinės plokštės galimybėmis – aparatiniu spartinimu.
Tuomet atsivertų naujos interneto galimybės, kurias būtų galima efektyviai panaudoti ir žaidimuose, reklamoje, ar tokiose specializuotose programose kaip „Google Earth“. „WebGL“ projektas yra prižiūrimas „Khronos Group“, kuri kontroliuoja ir kitus atviro kodo „OpenGL“ (Open Graphics Library) projektus. „Khronos Group“ jau suformavo darbo grupę, į kurią įeina „Mozilla“, „Google“, „Opera“, „Ericsson“, NVIDIA ir AMD atstovai.
„Google“ remia šį projektą, tačiau tuo pačiu metu kuria ir savo 3D versiją, pavadintą O3D, kurią planuoja naudoti „Chrome“ naršyklėje.
Nors „WebGL“ standartą planuojama išleisti 2010 metais, besidomintys jau dabar gali parsisiųsti naršyklę „Firefox 3.7“ su „WebGL“. Tiesa, rodos, kad konfigūravimas kol kas nėra paprastas ir pareikalaus išsamesnių kompiuterinių žinių.