„Google“ pranešė, kad ji baigia testuoti naują interneto laikraščių, žurnalų ir kitų publikacijų pateikimo formatą, pavadintą „Fast flip“ (galima būtų išversti - greitas puslapio vertimas), kuris turėtų palengvinti skaitymą internete bei atnešti daugiau reklamos pinigų leidėjams.
„Google“ tikslas – pateikti puslapius taip, kad jie būtų labai panašūs į popierines versijas, juos būtų galima greitai vartyti, spaudžiant dideles rodykles šonuose, vietoj to, kad spausti kito puslapio nuorodą ir laukti kelias sekundes, kol jis atsivers. Taip pat skaitytojai galės greitai pasirinkti publikacijas pagal temą, autorių, atsiliepimus ar kitas kategorijas.
Jau keliasdešimt didelių leidėjų sutiko pateikti savo medžiagą „Fast flip“ formatu, tarp jų ir laikraščiai „The New York Times“,„The Washington Post“, žurnalai „Newsweek“ bei „BusinessWeek“.
Vienas iš „Google“ tikslų – padaryti skaitymą internete patrauklesniu, tačiau korporacija neslepia, kad taip ji tikisi ir pataisyti kiek pašlijusius santykius su leidėjais, nes sutikusieji pateikti savo turinį „Fast flip“ formatu, gaus ir didžiąją dalį reklamos pajamų.
Be abejonės, tai bus dar vienas smūgis popieriniams laikraščiams.