Pasak kompanijos „Asus“ vadovaujančiojo pareigūno Jerrio Sheno, „Asus“ tikisi parduoti tarp 11-13 milijonų nešiojamųjų šiais metais, o milijonas iš jų turėtų būti grįsti CULV platformos pagrindu.
Bendri kompanijos pardavimai, pagal kompanijos vidines analizes, turėtų didėti 25 procentais net nepaisant to, kad jos internetinių nešiojamųjų padalinys praranda turėtą rinkos dalį kitiems, kiek didesniems gamintojams. „Asus“ visai neseniai pristatė keletą CULV platformos kompiuterių, kurie jau pasirodė mažmeninėje prekyboje, o gamintojas pasiruošęs iki metų pabaigos parduoti daugiau nei milijoną vienetų šių kompiuterių.
Tai reiškia, jog kompanija mano, kad sugebės milijoną vienetų parduoti per tris su puse mėnesio. Kalbant kitais skaičiais, CULV ultramobilūs nešiojamieji turėtų sudaryti apie 25-30 procentų visų parduotų „Asus“ nešiojamųjų. Kompanija taip pat neturėtų ypač jaudintis dėl to, jog praranda rinkos dalį internetinių nešiojamųjų segmente. Analitikai mano, jog dėl ypač aršios konkurencijos ir mažo pelno, gamintojams ši rinka nėra ypač svarbi. Netgi paskaičiuota, kad pelno atžvilgiu vienas parduotas nešiojamasis atstoja šešis internetinius, kas daug ką pasako.