„Microsof“t su savuoju „Xbox 360“ ir „Sony“ su savo „PlayStation 3“ jau kuris laikas rinkoje pretenduoja į namų skaitmeninio pramogų įrenginio etalono vietą. Kompanijos nori, kad jų produktai būtų skirti ne tik žaidimų mėgėjams, tačiau ir platesniam vartotojų ratui, kurie naudotųsi kitu skaitmeniniu turiniu.
Analitikai spėja, jog kompanijos judėdamos šia linkme tik įsibėgėja, tačiau pripažįsta, kad „Microsoft“ yra keletu žingsnių priekyje. „Microsoft“ savo kišenėje turi tokius tinklus kaip „Netflix“ ar „Facebook“, taip pat už savo interneto prieigą naudojant „Xbox Live“ imą mokestį, kas neša pelną. „Sony PlayStation Network“ ekvivalentas yra nemokamas, tačiau šis kiek nusileidžia kokybe „Microsoft“ kūriniui.
Nieko keisto, kad kompanijos ieško būdų, kaip padaryti, jog žaidimų kompiuteris nebūtų vien tik skirtas žaidimams. Kompanijų siekis – vartotojo pramogų kambario užvaldymas bei visko patalpinimas viename įrenginyje. Užkietėja žaidėjai yra kiek suerzinti tokia mintimi, tačiau paprasti vartotojai džiaugiasi galimybe įsigyti funkcionalesnį įrenginį.
Taigi, tiek „Xbox Live“, tiek ir „PlayStation Network“ mums suteikią prieigą prie laidų įrašų, filmų ir kitokio turinio. Nereikės ilgai laukti, kai kompanijos siūlys įsigyti ir muzikos kūrinių. „Microsoft“ ypač gerai išnaudoja „Netfilx“ įrašų platinimo paslaugą. Taip pat metinis „Xbox Live Gold“ mokestis yra 50 JAV dolerių, kas „Microsoft“ suteikia didesnį pranašumą – šiuos pinigus galima investuoti į tinklo plėtrą.
„Sony“ kuris laikas giriasi „Blu-Ray“ optiniu įrenginiu, tačiau verta pripažinti faktą, kad žaidimų mėgėjams tai nerūpi, o tokio tipo filmų parduodama žymiai mažiau, nei DVD formatu. Kompanija sumažino savo žaidimų kompiuterio kainą, taip pat pristatė mažesnę versiją, tačiau „Xbox 360“ vis dar pigesni. „Xbox 360“ taip pat kol kas laimi šį kartą, tačiau verta pripažinti, kad tik dėl savo mažos kainos bei ankstesnio pasirodymo rinkoje. Sunku pasakyti, kas nugalės. Tai parodys laikas, o favoritus pasirenkame mes.