Remiantis trečiadienį paskelbtais duomenimis, nauja „Microsoft“ paieškos sistema „Bing“ per pirmą savo veiklos mėnesį užkariavo JAV rinkos dalį, bet vis dar vejasi rinkoje dominuojantį savo varžovą „Google Inc“, praneša „Reuters”.
„Bing“ pradėjo veikti birželio 3 d., nors kai kurie vartotojai galėjo išbandyti ją keliomis dienomis anksčiau. Interneto duomenis analizuojančios bendrovės „StatCounter“ atstovų teigimu, birželio mėn. 8,23 proc. internetinių paieškų JAV buvo vykdomos naudojant „Bing“. Balandžio mėn. „Microsoft“ paieškų sistemos sudarė 7,21 proc., o prieš paleidžiant „Bing“ - 7,81 proc.
Atsiradus „Bing“, „Google“ užimama rinkos dalis šiek tiek sumažėjo - nuo 78,82 proc. iki 78,48 proc. Tuo tarpu amžino Nr. 2 rinkoje - „Yahoo Inc.“ - užimama rinkos dalis padidėjo nuo 10,99 proc. iki 11,04 proc.
Pirmą birželio savaitę „Bing“ pasiekė aukštumas – 9,21 proc., po to dvi savaites buvo fiksuojamas kritimas, o paskutinę birželio savaitę „Bing“ vėl pakilo iki 8,45 proc.
Šie duomenys gali padrąsinti „Microsoft“, kuri daug investuoja į nuostolingą savo internetinių paslaugų verslą ir nenori užleisti savo vietos rinkoje „Google“.
„Iš pirmo žvilgsnio, 1 proc. padidėjusi rinkos dalis nėra didelė „Microsoft“ investicijų į „Bing“ grąža, bet pagrindinė tendencija atrodo teigiama“, - savo pranešime teigia „StatCounter“ vadovas Adohanas Cullenas.