Šį mėnesį pasirodžius bandomajai „Bing“ paieškos sistemai, kurią plėtoja „Microsoft“, ši pritraukė nemažai naujų lankytojų. Ir nors Styvas Ballmeris sako, jog džiūgauti anksti, tačiau rezultatai akivaizdūs – per dvi savaites „Microsoft“ paieškos rinka padidėjo trimis procentais.
Siekdama sustiprinti savo pozicijas interneto paieškos rinkoje, kurioje karaliauja „Google“, „Microsoft“ nusprendė į „Bing“ investuoti iki 10 procentų savo metinių pajamų, kas yra milžiniški pinigai. Praėjusį ketvirtį „Microsoft“ surinko net 4,4 milijardus JAV dolerių, o tai reiškia, kad „Bing“ per metus tektų beveik po 2 milijardus JAV dolerių.
„Aš tikrai džiaugiuosi, kad „Bing“ pavyko atsikovoti dalį JAV paieškos rinkos. Tiesa, nėra įmanoma nuo 8 procentų staiga pašokti į 60 ar 70 procentų atžymą, tačiau turint kantrybės, investuojant planuotas lėšas, kompanija turėtų pradėti gauti ekonominę gražą iš „Bing““, - interviu metu teigė S. Ballmeris.
Galime priminti, kad prieš startuojant „Bing“, „Microsoft“ užėmė apie 9 procentus JAV paieškos rinkos. Startavus naujajai paieškos sistemai, korporacijos paieškos rinkos dalis padidėjo iki 12 procentų. Visgi, tai yra mažai, palyginus su „Google“, kuriai tenka apie 65 procentai rinkos už Atlanto.