„Microsoft“ planuoja išleisti nemokamą antivirusinę programą, kuri konkuruos su komercinėmis antivirusinėmis programomis, visų pirma su „Symantec“ ir „McAfee“ produktais.
„Microsoft“ atstovas aptvirtino, kad greitai vartotojai galės išmėginti jos bandomąją, arba beta versiją, nors nenurodė konkrečios datos.
Šias žinias ypač atidžiai seka investuotojai, nes tai gali paveikti milijardinę antivirusinių programų rinką, tiesa, analitikų manymu tik ilgalaikėje perspektyvoje ir jei ši „Microsoft“ programa patenkins daugumos vartotojų, ir ypač verslo, poreikius.
„Microsoft“ jau prieš tris metus pamėgino įeiti į antivirusinių programų rinką, pasiūliusi „Live OneCare“ paslaugą, bet ji netapo populiari ir bus nutraukta iki 2009 metų lapkričio. Manoma, kad naujoji antivirusinė programa, kol kas vadinama projektu „Morro“, kuriama naudojantis „Live OneCare“ projekto metu sukurtais programų algoritmais, ir ji greičiausiai turės minimalių „Symantec“ ir „McAfee“ antivirusinių programų versijų, kainuojančių apie 40 JAV dolerių per metus, galimybes.
„Symantec“ teigia nemananti, kad ši programa gali sukelti rimtesnę konkurenciją, nes nežiūrint jau esančių nemokamų antivirusinių programų, šios korporacijos pardavimai ir toliau auga.
Tačiau žinant „Microsoft“ galimybes ir užimamą dominuojančią padėtį operacinių sistemų rinkoje, galima numanyti, kad nemažai namų vartotojų gali pasirinkti ir šią nemokamą programą.