Rinkos tyrimų bendrovės „NPD Group“ duomenimis, kompiuteriniai žaidimai amerikiečių tarpe yra populiaresni nei ėjimas į kiną. Tačiau populiarumu jie nusileidžia tokiai pramogai kaip muzikos klausymasis.
„Kompiuteriniams žaidimams tenka trečdalis vidutinio JAV vartotojo išlaidų pramogoms. Žinoma, šį rezultatą nemažai įtakoja brangūs konsolių žaidimai. Tačiau žaidimams tenkanti išlaidų dalis auga jau ne pirmi metai iš eilės“, - pasakoja NPD analitikė Anita Frazier.
Iš tyrimo duomenų matyti, kad kompiuterinį žaidimą per pastaruosius šešis mėnesius žaidė 63 procentai amerikiečių. Muzikos gi per tą patį laiką klausėsi 94 procentai jų, o į kiną ėjo kiek mažiau nei žaidė kompiuterinius žaidimus.
10 procentų JAV vartotojų žaidimus žaidė socialiniame tinkle, 5 procentai mokėjo už žaidimą, kurį parsisiuntė iš interneto.
Tipinis amerikietis kompiuteriniams žaidimams per mėnesį išleidžia apie 38 dolerius.