Bendrovės „Message Labs“ tyrimas atskleidė, kad internetu siunčiamų elektroninio pašto šiukšlių – vartotojams brukamos reklamos – kiekis balandžio mėnesį išaugo dar 5 proc. Dabar, pasak bendrovės analitikų, šiukšlių dalis bendrame elektroninio pašto sraute šiek tiek viršijo 90 proc., praneša „Vnunet.com“.
Naujausiame bendrovės „Intelligence Report“ pranešime sakoma, kad vadinamieji „šiukšlintojai“ vis dažniau siuntinėja reklaminius laiškus iš teisėtų elektroninio pašto paslaugų teikėjų WWW pašto paskyrų.
„Message Labs“ pranešime taip pat pastebima, kad į el. pašto vartotojų Europoje pašto dėžutes šiukšlių srautas teka stabiliai visą darbo dieną, tuo tarpu JAV didžiausias jo potvynis fiksuojamas tarp 9 ir 10 val. ryto.