Galime drąsiai teigti, jog televizija nenužudė radijo ir kompiuteris bei internetas nenužudys jų abejų, bent jau artimiausiu metu. Atliktas tyrimas parodė, kad dešimtys milijonų TV žiūrovų Jungtinėse Amerikos Valstijose žiūri ne tik televizorių, tačiau ir naudojosi asmeniniu kompiuteriu.
Apie 66 milijonai JAV gyventojų, per visas demografines kategorijas, naudojasi internetu ir žiūri TV, vietoj to, kad tik žiūrėtų pastarąjį, rašoma rinkos tyrimų bendrovės „In-Stat“ tyrimo rezultatuose. Net 33% vyrų respondentų sakė, kad jie kartais naudoja personalinį kompiuterį ir žiūri televizorių vienu metu. Kai kuriuose amžiaus grupėse šis skaičius buvo didesnis nei 50%. Visgi moterys tai daro rečiau – apie 25% respondenčių kartkartėmis žiūri televizorių ir naudojasi kompiuteriu vienu metu.
Pasak „In-Stat“ analitiko Gerio Kaufholdo, tai yra paskatinimas TV industrijai žvelgti į galimas plėtros galimybes, taip dar labiau susieti rodomą turinį su vartotoju. Pasak jo, TV industrijos žaidėjai jau dabar gali savo vartotojams kai ką pasiūlyti ne tik TV ekrane, tačiau ir nešiojamojo kompiuteriu ekrane.
Visgi, ne viskas rožėmis klota TV industrijai už Atlanto. Pasak tų pačių „In-Stat“ tyrimų, JAV vartotojai mažina mobiliojo telefono, mokamų televizijų sąskaitas dėl ekonominio nuosmukio, kas nedidina industrijos pajamų. Nieko nuostabaus, kad vartotojai daugiau laiko praleidžia „nemokamuosiuose vietose“ – mažiau vaikšto į kiną ir panašiai,o vietoje to žiūri nemokamą televiziją, klausosi radijo ar interneto pagalba bendrauja su pažįstamais.