Pirmaujanti automobilių dalių gamintoja „Continental AG“ elektroninei komunikacijai pasirinko IBM „Lotus Notes“ ir „Domino“ programinę įrangą. 37 tūkstančiams bendrovės darbuotojų IBM produktai pakeitė „Microsoft Outlook“ ir „Microsoft Exchange“ programas.
IBM sprendimai į naująją sistemą integruos ir neseniai „Continental AG“ įsigytos kompanijos „Siemens VDO“ vartotojus.
Po susijungimo daugiau kaip du kartus išaugus elektroninės komunikacijos vartotojų, „Continental AG“ siekia toliau vystyti interaktyvaus bendradarbiavimo strategiją – pasitelkiamos integruotos elektroninio pašto, pranešimų, pokalbių, virtualių posėdžių sistemos ir taip spartinami organizacijos darbo procesai.
Ekspertų teigimu, susijungus dviems didelėms kompanijoms galėjo būti įgyvendinami trys scenarijai – pasitelkti IBM sprendimus, Microsoft sprendimus arba kurti visiškai naują sistemą. Rinktis IBM produktus „Continental AG“ nusprendė dėl sistemų atvirumo, patrauklesnės kainos ir mažesnių eksploatacijos išlaidų.
„Continental AG“ taip pat planuoja plačiau naudoti „Lotus Quickr“ ir „Sametime“ elektroninės komunikacijos programinę įrangą, tapsiančią pagrindine kompanijos komandinio darbo ir projektinės veiklos priemone.
IBM specialistų nuomone, „Lotus“ programinė įranga puikiai atitinka ir „Continental AG“ strategiją nuolat didinti kompanijos lankstumą ir produktyvumą bei mažinti IT kaštus, todėl stipriai išsiplėtus informacinei sistemai, IBM sprendimai užtikrins stabilumą ir racionalų išteklių vartojimą organizacijoje.
Iš viso „Continental AG“ turi 140 tūkst. darbuotojų 35 pasaulio šalyse.