„Kinų socialiniai tinklai „Qzone“ ir „51.com“ gerokai viršija „Facebook“ ir „MySpace“ sistemas, nors šias visi pratę vadinti pasauliniais socialiniais tinklais pagal registruotų vartotojų skaičių", – sakoma naujoje „TechCrunch“ analizavimo medžiagoje.
Bulletin Board Systems (BBS) – populiariausios kinų socialinės sąveikos platformoje yra užregistruota daugiau nei 3 milijardai vartotojų (dažniausiai vienas žmogus yra užregistravęs kelis vartotojus). Kaip pažymi analitikai, nežiūrint į didelį socialinių tinklų populiarumą Kinijoje, Vakarų žaidėjams yra labai sunku gauti norimą auditoriją šioje rinkoje, kur dominuoja vietiniai socialiniai tinklai. „Facebook“ vartotojų iš Kinijos yra 1,5 milijono, tuo tarpu „MySpace“ turi 6 milijonus vartotojų iš Kinijos, nors pradžioje, naudojant kinietišką sistemos versiją, buvo tikimasi surinkti 50 milijonų vartotojų.
„Qzone“ yra pats populiariausias socialinis tinklas Kinijoje, skirtas daugiausia paaugliams. Jį galima laikyti ir didžiausiu pasaulyje. Šiame socialiniame tinkle yra užregistruota 376 milijonų vartotojų, tuo tarpu pasaulinė „Facebook“ auditorija viršija 170 milijonų. Antras pagal populiarumą socialinis tinklas Kinijoje yra „51.com“ - jo auditoriją sudaro apie 130 milijonų vartotojų. Toliau eina tokie projektai kaip „Xiaonei“, „Kaixin001“ ir kt.
Kinietiški socialiniai tinklai gali pasigirti didelėmis pajamomis, kurios gerokai viršija Vakarų kolegų rodiklius. Remiantis naujausia kompanijos „Tencent“ finansine ataskaita, kuriai priklauso projektas „Qzone“, 2008 metais jų pajamos iš socialinio tinklo viršijo 1 milijardą JAV dolerių. Iš to tik 12 proc. pajamų buvo gauta iš reklamos. Didžioji dalis pajamų gauta parduodant virtualius daiktus ir paslaugas tinkle. Pasak analitikų, didelis socialinių tinklų populiarumas Kinijoje yra dėl to, jog didžiausias interneto vartotojų skaičius šioje šalyje yra jaunesni nei 29 metų žmonės (66.7 proc.), o 35,2 proc. yra paaugliai. Be to, anot ekspertų, Kinijos socialiniai tinklai dažnai kopijuoja sėkmingas „Facebook“ ir „MySpace“ idėjas. Po metų, kai „Facebook“ paskelbė apie atvirą F8 platformą, „Xiaonei.com“ pranešė apie savo tokio tipo platformos paleidimą. Be to, praktiškai visi sėkmingi socialiniai tinklai ( „Friends for Sale“ ir „Parking War“) Kinijoje kopijuoja vienokius ar kitokius „Facebook“ elementus.