Internetinių žaidimų „narkomaniškas“ pobūdis kartas nuo karto pasireiškia, mažų mažiausiai bent anekdotiškose situacijose. Nors ne kiekvienas, įšokęs į skaitmeninį „World of Warcraft“ ar kitų internetinių vaidmenų žaidimų pasaulį, tampa nuo jų psichologiškai priklausomas, egzistuoja žmonių, patenkančių į šią rizikos kategoriją.
Rytuose ši problema tapo tokia didelė, kad Kinijos vyriausybė išleido nutarimą, pagal kurį artimiausiu metu visi vaidmenų žaidimus žaidžiantys asmenys sukurdami savo sąskaitas naudotų realius savo vardus.
Kinijos Spaudos ir leidybos administracijos technologijų ir skaitmeninės leidybos skyriaus direktorius Zhang'as Yijun'as šią savaitę pareiškė, kad Kinijos vyriausybė pradės rinkti asmeninę bet kokių žaidėjų, žaidžiančių internetinius vaidmenų žaidimus (MMO), informaciją, nepriklausomai nuo to, ar žaidimas bus mokamas ar nemokamas. Žaidėjai turės registruoti savo vardus kartu įrašydami valstybės išduotų asmens tapatybės kortelių numerius.
Nors ši „realių vardų sistema“ nepakeis to, ka žaidėjai daro būdami tiesiogiai pačiame žaidime, sistema sukurta susieti realius žmones su jų internetinėmis sąskaitomis siekiant stebėti jų naudojimą apsaugant nuo potencialių internetinės priklausomybės apraiškų. Vyriausybės atstovas Kou Xiaowei tokią naujovę apibūdino dar 2006 metais:
„Realių vardų sistema“ turi tris posistemes: viena - registracijos sistema - skirta suskirstyti vartotojus pagal ID informaciją; antra - užklausų sistema - yra atvira bendruomenei ir gali leisti tėvams patikrinti, ar jų vaikai žaidžia žaidimus; trečia - patvirtinimo sistema - bendradarbiauja su oficialiomis duomenų bazėmis patvirtinant registravimo metu įvestą informaciją.
Dar tais pačiais 2006 metais ši naujovė buvo testuojama su suaugusiais žaidėjais, kurie, savaime suprantama, priešinosi daugiau ar mažiau invazinio pobūdžio sistemai. Tačiau dabar ji iš esmės įteisinta įstatymiškai ir galioja visiems, tiek jauniems, tiek seniems; ji patenka į vieną kategoriją kartu su kitomis Kinijos vyriausybės iniciatyvomis (dar tebekuriamomis arba jau naudojamomis), siejančiomis realius vardus su internetinėmis tapatybėmis komentuojant blog'us bei dalinantis informacija internete. Keturios internetinius žaidimus kuriančios kompanijos jau buvo uždarytos, nustačius jų kuriamos programinės įrangos nesuderinamumą su vyriausybės „anti-priklausomybės“ sistema.
Kinijoje nenugalimas potraukis naudotis internetu jau oficialiai laikomas sveikatos sutrikimu - tai nekelia nuostabos po nuolat pasikartojančių vos ne anekdotinių („juokas pro ašaras“) situacijų, kai psichologiškai nuo interneto priklausantys žaidėjai tiesiog miršta nuo išsekimo.